Open top menu
Saturday, February 22, 2014

Assalamualaikum & Selamat Pagi...........

Entry hari ini nak kongsi cabaran pagi yang saya terima dari insan yang paling ku sayang...sayangku dah buka mulut untuk saya target hilangkan 10kg bermula hari ini.Sekarang berat saya 82kg means nak bagi dapat 72kg.Kalau dari 90kg dah turun ke 82kg..takkan nak buat lagi tak boleh.Saya YAKIN BOLEH!!!!!!!!!!!!! Abg, ibu terima cabaran 30 hari sayang..;-)

Rutin biasa mulakan pagi ini minum 1 sachet Shaklee Collagen Powder (*mix dengan milo sket).
Turun dapur hajat nak goreng telur pagi ini, huaaaa tengok-tengok stok telurku dah habis rupanyaa...1 papan untuk bajet saya seorang makan...hahahhaha muka pun macam telur dah ni.Telur dah habis, beli bungkus dekat suami nasi minyak,muka tak malu minta sikitlah ayam gulai abg ;-) .Lepas makan pagi ambil SET SLIM DIET lagi...Suamiku mc hari ini, so hari ni terpaksa off kelas erobik.Tapi itu tak jadi alasan untuk saya tidak bersenam.Baru sudah buat kardio dan zumba pagi ini.Akhirnya suami saya dapat lihat apa saya buat waktu pagi di rumah kalau kelas erobik off.Siap dok rakam pulak tu..mak aiii sempat lagi suami saya tu.Tak kisahlah janji keluar peluh, joget depan suami kan dapat pahala.

Stok lecithin pun dah masuk botol ke - 2.Tak sabar nak dapatkan berat ideal 65kg.Suami siap nak bagi "special gift" masa hari lahir bulan Mei nanti.InsyaAllah sayang, ibu akan buat demi kesihatan ibu,abang dan anak-anak kita.Bila badan sihat nak buat apa pun boleh.Kalau dulu memang saya malas nak buat senaman.Emosi tak stabil,selalu naik angin dan cepat letih.Tapi sekarang badan dah lebih cergas bila amal pemakanan seimbang, ambil supplement dan senaman secara konsisten setiap hari.



Different Themes
Nadia Hanim Menulis

Saya Nadia Hanim bt Mohamad pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 1095456. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts