Open top menu
Wednesday, November 5, 2014

Assalamualaikum...

DOUBLE PROMOTION

Bulan ini ramai yang melompat gembira kerana promosi Fish Oil Shaklee atau nama sebenar Omega Guard Shaklee.

Seperti yang kita tahu, banyak manfaat Fish Oil dan ianya disarankan untuk semua golongan untuk mengambil suplemen fish oil dari kanak-kanak, ibu hamil, ibu menyusu, dewasa lelaki mahupun wanita serta warga emas.


MINYAK IKAN TERBAIK DI DUNIA

Kalau tak sungguh saya tak kata...bila dah cuba baru tahu kenapalah shaklee ni overclaim kata Omega Guard ni adalah minyak ikan yang terbaik di dunia.





Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia. Setiap kapsul omega mengandungi 7 spektrum penuh asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA,ALA dan banyak lagi. Satu sajian omega guard membekalkan 1000mg asid lemak omega 3, DHA 360mg dan EPA 540mg.


 Kenapa Omega Guard Terbaik?


Omega Guard diekstrak dari ikan laut sejuk
( ikan sardin, ikan bilis, ikan kembung dan ikan herring ) di perairan Jepun.Ketumpatan Omega Guard juga adalah 3 kali ganda berbanding ketumpatan minyak hati ikan.


Ianya tidak diambil dari minyak hati ikan kerana hati adalah tempat terkumpulnya bahan toksin.


Lautan Yang Tercemar!

Kebanyakan industri hari ini menggunakan kaedah mengekstrak minyak ikan iaitu kaedah penyulingan tekanan tinggi. Kaedah ini boleh memusnahkan sesetengah nutrien malah tidak mampu menapis logam-logam berat yang membahayakan kesihatan.



Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini. Omega Guard dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 paling tulen dan paling semulajadi. Cara ini berjaya menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB (polychlorinated biphenyl) - sejenis bahan kimia industri yang sangat bertoksik.


Manfaat Omega Untuk Siapa
  • Ibu Hamil - perkembangan otak bayi dalam kandungan, pembentukan retina mata bayi, mengurangkan risiko kelahiran bayi pra matang dan mengurangkan alahan bayi selepas dilahirkan.
  • Ibu Menyusu - perkembangan otak bayi, mengurangkan masalah lupa ibu selepas bersalin, bakar lemak ibu untuk kembali langsing selepas melahirkan...BONUS pantang sekali shape up slim tau...sapalah tak nakkan...;-)
  • Kanak-Kanak - Usia 1-6 tahun adalah peringkat umur yang sangat KRITIKAL di mana perkembangan otak yang pintar memerlukan makanan yang KAYA dengan asid lemak omega-3, DHA dan EPA dan sangat bagus untuk sistem imunisasi kanak-kanak,  asthma, eczema.
  • Individu yang ingin meningkatkan kepekaan, FOKUS , daya ingatan lebih baik dan kecekapan kerja.
  • Mengurangkan risiko Alzheimer - kajian ke atas peserta melalui pengimejan otak ( Brain Imaging ) mengambil makanan tambahan minyak ikan menunjukkan kurang pengecutan otak di kawasan saraf utama.
  • Individu yang ingin mengawal berat badan ( omega 3 meningkatkan hormon leptin yang mengawal selera makan dan mebakar lemak lebih cepat )
  • Individu yang ada masalah sakit sendi - membantu melegakan sakit sendi dan radang/bengkak sendi. Juga sesuai untuk pesakit gout dan Rheumatoid Arthritis (RA)
  • Lelaki yang mementingkan kesihatan - memelihara dari penyakit jantung, strok, obesiti, kencing manis, menurunkan kolestrol.
  • Wanita yang mementingkan kecantikan ( supple and glowing skin) dan kesihatan 9 tulang dan sendi )
Bulan ini adalah bulan TERBAIK untuk mendapatkan Omega Guard!
Shaklee menyediakan PROMOSI BERGANDA!


Dengan pembelian SET PROMO bulan ini, anda akan dapat :
  1. Keahlian Shaklee percuma seumur hidup ( RM 65 )
  2. Bonus Tunai pada bulan hadapan ( RM 32 )
  3. Percuma Sebotol Omega Guard ( RM 136 ) 
 Penjimatan sehingga RM 200 ++






Anda tidak perlu tunggu lama untuk berfikir. Pilihlah yang terbaik. Pilihlah Omega Guard Shaklee minyak ikan untuk seisi keluarga anda.

Anda boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut dan konsultasi percuma jika anda mendapatkan Omega dari saya :

* Call/Whatsapp/Telegram : 017-9090295
* Email : nadiahanimpaka.gmail.com
Different Themes
Nadia Hanim Menulis

Saya Nadia Hanim bt Mohamad pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 1095456. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts