Open top menu
Friday, November 21, 2014

Assalamualaikum.....

Baru berkesempatan nak mengadap PC....seharian sibuk urusan bersama anak2.Al- maklumlah cuti sekolah kan dah bermula...memang riuhlah rumah ni...memang happening gilerrr!!!
Sakit kepala pun ada...tapi itu normal...anak2 nak membesar kan..layankan jerlah.

Ok malam ni nak share entry macam manalah saya boleh terjebak dengan dunia Shaklee ni...Apa yang best sangat??Padahal mungkin kawan2 kebanyakan tahu sebelum ni pun memang saya dok meniaga online pakaian kanak-kanak dan cadar. Tak cukup lagi ker?
Apa lagi yang dicari??????

Sebelum bulan Oktober 2013 memang saya tak pernah ambil tahu pun pasal Shaklee ni...entah memang sokmo dok online FB tapi tak perasan atau macam mana tak tahulah...tak rajin pulak tengok dekat post2 saya pasal orang jual2 shaklee ni...sampailah satu masa.....jeng3x!!!
Mummy ku sekarang dalam shaklee Noorul Huda Jaaffar dia pm saya tanyakan saya jika berminat nak join Shaklee ni...rasanya banyak kali juga dia dok pm...tapi memang tak terbuka hati langsung...bolayan orang kata....sampailah awal tahun 2014...tahun nilah...masa tu ingat lagi saya dok kat Kedah..saya percaya Allah gerakkan hati saya untuk saya join Shaklee ni..ada sesuatu yang istimewa yang menarik!

Saya pun terus pm mummy saya tu....bagitau nak join ahli dengan bayaran RM 65 dan beli set bajet kurus..hehehe konon2 nak cuba testimoni diri sendirilah..masa tu tak serius lagi pun nak bisnes..beli join ahli hanya untuk makan sendiri...sebab jenis saya ni kalau nak jual apa2 mesti kena tahu apa kelebihan dan kebaikan...mcm ambil set kurus shaklee ni lah...dok tertanya-tanya...jadi ker...kang beli makan tak kurus2 takkan nak promote jual kat orang.sebab tu saya beli dan cuba dulu.

Testimoni diri sendiri SET BAJET KURUS SHAKLEE selama 3 bulan








Alhamdulillah percubaan tak sia-sia...memang TERBUKTI berhasil...konsisten amal set kurus selama 3 bulan dapatlah hasil macam kat atas tu. Suplemen hanya 10% membantu selebihnya CARA PEMAKANAN & SENAMAN 90% yer...kena ingat tu...kata nak kurus mestilah kena berkorban sket..kan2x..ok yang tu bab pengalaman saya dengan set kuruslah...nak tahu lebih lanjut kita sembang2 personal ek....;-)

Serius dengan shaklee ni bila mommy minta list push factor @ SEBAB UTAMA mau join shaklee.Fikir dalam2....haaa masa tu keluarlah macam2...
1. Saya nak bantu suami
2. Saya nak buat simpanan untuk anak2
3. Saya nak bawa mak dan keluarga pergi umrah
4. Saya nak beli rumah idaman
.................................dan ada lagilah kan....bila nampak semua tu buat saya makin bersungguh-sungguh untuk buat apa yang saya buat sekarang..


Perubahan paling ketara bila saya join bisnes Shaklee ni...hati lebih tenang sebab dalam group kami ditekankan amalan rohani..itu paling UTAMA!!!
Kalau dulu solat sunat, nak baca Al-Quran rasa tak cukup masa...sibuk sangat...sibuk tang mana tak taulah...tapi alhamdulillah semuanya berubah bila kenal shaklee.sebab tu saya sayang nak tinggalkan apa yang saya dah lalui bersama shaklee...Kalau tidak mungkin sekarang saya masih macam dulu....alangkah ruginya...!!
Bila Allah diutamakan insyaAllah dan percaya Allah akan sentiasa bersama...Allah sentiasa kuat dan mendengar doa hambaNya...Allah menurut sangkaan hambaNya!!!

Kejar Akhirat.....insyaAllah dunia akan mengejar kita...saya percaya!!
Niat saya nak bantu tambah nilai dalam kehidupan orang lain nak sentuh hati dan berikan kesihatan yang lebih baik...;-)

Nota kaki : Lepas guna set kurus...sah hamil...sambung amal set hamil shaklee...alhmdulillah saya dapat kebaikannya dan sekarang menunggu kelahiran anak yang ke-4..insyaAllah..Lepas bersalin amal pula set berpantang dan slim shaklee....
Target kali ni mau turun 20kg!!!
Tagged
Different Themes
Nadia Hanim Menulis

Saya Nadia Hanim bt Mohamad pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 1095456. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts