Open top menu
Wednesday, October 1, 2014

Assalamualaikum...

Entry kali ni nak sharing set mengandung yang saya amalkan sepanjang kehamilan.Alhamdulillah masa dok menaip ni kandunganku dah pun masuk 31 minggu....kejap jer rasa...apapun pengalaman mengandung 3 kehamilan sebelum ni memang sedikit sebanyak bantu saya lebih bersedia dan tenang.

Apa yang saya amalkan semasa mengandung?

1.Setiap pagi mulakan sarapan dengan shake ESP - 3 sudu besar mix dengan air suam.
2.Pengambilan vitamin-vitamin lain yang termasuk dalam set mengandung
   - Vita lea - 1 - 2 biji...macam saya HB rendah masa awal mengandung...jadi saya amal 2 biji.
   - Vitamin C - 1 biji menguatkan sistem imun ibu dan mencerah kulit secara semulajadi..i likee!!
   - B Compleks - 1 biji...bagus ni tau...ANTI STRESS
   - Ostematrix - 4 biji sebelum tidur..kasi TOP UP kalsium untuk ibu dan anak.
   - Omega - 1 biji bantu untuk pertumbuhan otak anak...since dah amal kulit pun pinkish macam
                    ala-ala pakai blusher gituss...BONUS!!


Ramai orang salah faham bahawa set mengandung sesuai diambil ketika kehamilan telah dipastikan. Pada waktu itu, janin biasanya sudah berusia 6-7 minggu sedangkan pembentukan organ adalah pada 12 minggu pertama janin!

Sepatutnya set mengandung boleh diambil sebaik sahaja kita merancang nak hamil, persiapkan diri 3 bulan sebelum disahkan hamil yer.

Tahniah!!! Anda hamil lagi....jom dapatkan set mengandung shaklee SEKARANG!!

Hubungi  saya, pengedar Shaklee anda, 

Nadia Hanim Paka
Whatsapp : 017 9090295
Email :nadiahanimpaka@gmail.com
Lokasi : Paka, Dungun Terengganu



Different Themes
Nadia Hanim Menulis

Saya Nadia Hanim bt Mohamad pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 1095456. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts