Open top menu
Friday, October 3, 2014


Apa khabar??? 
Semoga kita sihat dan sentiasa di bawah lindungan Allah s.w.t

Hari ini saya nak kongsi mengenai khasiat ESP buat ibu-ibu hamil......Semoga bermanfaat yer ;-)

Alhamdulillah masa update blog ni pun kandungan saya dah masuk 31 minggu...kejap jer rasa...syukur alhamdulillah kandungan kali ini lebih mudah saya lalui walaupun sibuk menguruskan suami dan anak-anak setiap hari.
Rutin sebagai suri rumah yang saya pilih sejak 2 tahun lalu tidak pernah saya kesali...tapi lebih bersemangat dan seronok melihat anak-anak membesar di depan mata sendiri di samping dapat menguruskan makan minum suami dan anak-anak sepenuh masa...;-)

ESP adalah makanan tambahan ke-4 yang saya cuba selepas saya menggunakan set kurus shaklee..
Sebelum saya hamil lagi memang saya dah minum ESP sebab ESP bantu dalam proses pengurangan berat badan dan membantu mengekalkan kepejalan otot supaya badan tidak menggeleber.

Selepas disahkan hamil...syukur tak terkata..saya dan suami tak sabar menanti kehadiran cahaya mata yang ke-4.ESP memang saya sambung ambil dari awal kehamilan sampailah sekarang..dan insyaAllah akan terus konsisten minum ESP sampai bila-bila..insyaAllah.

Haaa....oklah nak tahu apa khasiat ESP ni buat ibu hamil...meh kita tengok yer !!


Nak sharing juga kat sini antara testimoni ibu hamil yang mengamalkan ESP sepanjang kehamilan mereka.

TESTIMONI ESP IBU HAMIL #1





TESTIMONI IBU HAMIL #2



Selain ESP...sepanjang kehamilan saya ambil set kehamilan shaklee......esp pun memang termasuk dalam set ni....bagus sebab cukup keperluan nutrsi yang diperlukan oleh ibu dan bayi comel dalam perut tu...;-)

JIMAT sangat tau kalau ambil FULL PAKEJ set hamil ni sebab 1 set tahan 3-4 bulan...saya pun baru jer repeat order...sekarang kandungan pun dah nak masuk 8 bulan kan....

Trimister 1 tak perlu ambil oemga lagi...masuk jer trimister ke-2 dan ke-3 bolehlah order..BEST nyer lagi sebab set hamil ni pun boleh diteruskan sampai lepas bersalin....haaa...nak tahu apa pulak set pantang yang bakal saya ambil...nantikan update saya seterusnya yer ;-))



Berminat ????


Hubungi  saya, pengedar Shaklee anda, 

Nadia Hanim Paka
Whatsapp : 017 9090295
Email :nadiahanimpaka@gmail.com
FB :NadiaMuba
Lokasi : Paka, Dungun Terengganu


Different Themes
Nadia Hanim Menulis

Saya Nadia Hanim bt Mohamad pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 1095456. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts