Open top menu
Saturday, January 4, 2014








Banyak nasihat2 dan pengajaran yang aku amik dan sharing dari pages SEMANIS KURMA..Info yang sangat2 berguna dapat aku belajar dan gunapakai dalam kehidupan seharian.Jadikan landasan yang ada untuk berkongsi segala yang ada dan aku juga masih banyak kena belajar dan terus belajar..ILMU ni x kan pernah habis lagi kita belajar lagi banyak kita tak tahu..hmmmm macam mna tu ek...maksudnya ILMU ni sangat LUAS.. "menuntut ilmu sampai ke negeri China"Lagi kita korek makin ke dalam...kena korek dan sentiasa korek untuk terus jadi orang yang lebih berjaya dan terus berjaya dalam kehidupan dunia dan akhirat.Mana yang aku ada aku nak share untuk semua..TAK RUGI share ngn org lain..PAHALA yang dijanjikan ALLAH itu PASTI.Yakin,Sabar & Usaha yang berterusan dalam menimba ilmu setiap hari..Moga ukhuwah yang terjalin bersama kawan2 jugak akan kekal sampai bila2..Tahun 2014 >>>>>>>>>>>> KU DOAKAN SEMOGA DIRIKU,KELUARGA DAN RAKAN-RAKAN YANG LAIN AKAN SUCCESS DALAM BIDANG MASING-MASING....Amalan Rohani ditingkatkan juga setiap hari..Moga Allah akan mendengar DOA kita..Jangan pernah jemu meminta padaNya..ALLAH malu jika x makbulkan DOA hambanya kalau dah tadah tangan BERDOA pada ALLAH setiap hari...;-)
Tagged
Different Themes
Nadia Hanim Menulis

Saya Nadia Hanim bt Mohamad pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 1095456. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts