Open top menu
Thursday, January 2, 2014






Alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi hari ini 2/1/2014 secara rasmi sy bergelar PENGEDAR SAH SHAKLEE..Ucapan terima kasih yang tak terhingga suami, mak tersayang dan kepada kawan sekolah lama Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Yan ...Puan Noorul Huda Jaaffar dan juga rakan2 seperjuangan yang lain yang banyak memberi kata-kata semangat utk sy.
Mula tertarik untuk JOIN SHAKLEE ni bila banyak tgk info kebaikan yang sangat banyak bila kita menggunakan barangan shaklee.
Banyak produk yang boleh kita gunakan sesuai utk 1 FAMILY kita kat RUMAH..Bestkan!!!

Permulaaan sy mendaftar sebagai ahli dan buat PELABURAN UNTUK ANAK.Kenapa sy cakap PELABURAN..yerr semua produk Shaklee memang agak mahal tapi disebabkan KUALITI dan KEBAIKAN yang akan KITA DAPAT so X salah apa yg sy buat utk ANAK2.

haa...ini set yang sy beli untuk 2 PUTERA dan PUTERI saya..OMEGA GUARD.Berbentuk kapsul kalau nak kunyah & telan memang x makanlah budak2 ni.So apa yg sy buat sy picitkan kapsul omega dan masukkan dalam bancuhan susu anak2.Haaa...itu cara paling berkesan utk mereka semua dapatkan KEBAIKAN OMEGA GUARD ini.
bukan untuk anak jer..ibu & papa pun boleh tumpang makan sekali..heheheh dapat juga turun kolesterol yang ader tu..Memang sangat2 berbaloi PELABURAN yang dibuat..1 FAMILY SIHAT CERGAS DENGAN SHAKLEE.

Produk yang ke 2 sy amik bersama dengan OMEGA GUARD ini..tentunya MEAL SHAKES
SET ANAK SIHAT & CERGAS = OMEGA GUARD + MEAL SHAKES
MEAL SHAKES ini tersangat2lah sedap..bukan ANAK jer SUKA..ahahha..IBU pun tumpang sekaki dok makan jugak...Vanilla Flavour.Anak yg no.2 sy sampai X MAU dah susu Dutch Lady yg dia dok minum hari2 sebelum sy beli meal shakes ni.Dah ada MS ni mintak jer susu terus pi dekat almari amik MEAL SHAKES bagi sy soh buatkan.Hmmm..nampak gaya kena wat simpan stok lebih SET ANAK SIHAT CERGAS ni..memang TAK RUGI sebab kita belanja untuk 1 FAMILY kita makan.Tak Gitu!!!! i Likee it ....my FAMILY pun LOVE IT so much!!

Cukup dulu untuk hari ini..coret2 dari sy,...(NadiaPAKA)


Different Themes
Nadia Hanim Menulis

Saya Nadia Hanim bt Mohamad pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 1095456. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

Newer Post
This is the last post.

0 comments

Popular Posts