Open top menu
Tuesday, March 10, 2015

Syukur alhamdulillah dah selesai sesi coaching yang lalu di Grand Puteri Hotel, Kuala Terengganu bersama Master Haji Roslan Ghazali.Pertama kali terima kasih buat upline susur galurku Master Ira yang beri peluang pada saya dan suami untuk hadir ke seminar ini.

Mula-mula tu..suami macam keberatan nak ikut sekali dengar, tapi jauh disudut hati bila berdoa mohon agar Allah bukakan hati suami untuk join sekali. Allah Maha Mendengar suami rela hati tau nak ikut..seronok tak terkata.Moga-moga ini detik permulaan kami bersama-sama untuk mendaki 7 gunung dalam perjalanan Shaklee. Sekarang ku di tangga supervisor, 6 gunung lagi perlu diredah.

Advance Business kali ni beri peluang pada kami semua untuk lebih fokus kepada bisnes cara offline.Kebanyakan yang dalam seminar tu bila ditanya semua banyak buat online jer..termasuk saya ler tu.

Perbincangan mengenai success formula dalam Shaklee. Cara nak closing prospek dengan cara terbaik dan macam-macam lagilah ilmu yang dapat.

Itu yang best buat bisnes Shaklee. Kami bukan jual barang tapi kami berkongsi kebaikan produk untuk semua orang.

Antara gambar-gambar kenangan sepanjang sesi seminar.

Credit : Fb : Fotografi Bajet Siap 24 Jam


Sesi bergambar beramai-ramai selepas selesai seminar.
Speak Up Target!

Khusyuk suami tercinta dengar seminar ;-)

Fast Action Fast Result

Spek mata tu sempi ngat aih!


Model cilik...haa ni part paling best dengan Shaklee..anak2 boleh bersama kami!





Nak tahu lebih lanjut jangan malu jangan segan pm / wassup jer saya 017-9090295. InsyaAllah saya sedia membantu .
Tagged
Different Themes
Nadia Hanim Menulis

Saya Nadia Hanim bt Mohamad pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 1095456. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts