Open top menu
Monday, March 9, 2015

Assalamualaikum.....

Apa khabar ???
Moga hari ini kita lebih bahagia dan tenang dari yang semalam dan terus berusaha untuk menjadi hamba Allah yang terbaik.

Pepagi ni dikala hujan membasahi bumi Paka....terus rasa mood nak terjah blog sharing entri kenapa saya sudah JATUH CINTA dengan ESP.

5 SEBAB SAYA JATUH CINTA DENGAN ESP

  • Al-kisah mula kenal ESP masa nak turunkan berat badan. Sebelum minum ESP saya mula dengan dua suplemen ini dahulu...yelaa nak terus beli semua fikir bajet dulu.Saya ambil lecithin dan alfalfa sahaja.Lepas dah 2 minggu baru top up ambil ESP tau! Ok kalau nak tahu ESP ini bantu bina otot dan elakkan badan kita menggeleber. Paling saya suka bila minum ESP rasa nak makan makin berkurang...perut rasa kenyang lebih lama.
  • Selepas berjaya turunkan berat badan dalam 10kg....jeng jeng jeng saya pun disahkan hamil....hehehe hormon tengah aktif kan badan pun sihat...apapun saya terima kerana itu rezeki dari Ilahi. Selepas dah hamil terus lagi amal minum ESP. ESP bantu beri tenaga dan kuatkan rahim saya.
  • Kulit bayi saya yang lahir setelah saya konsisten minum ESP sepanjang hamil lebih cerah dan gebu dengan izinNya.
  • Masalah kulit kusam saya pun dah makin berkurang bila amal minum ESP . Kulit muka dan badan makin cerah sekata dan jeragat pun dah banyak berkurang.
  • Dengan ESP juga, susu badan saya makin bertambah dan pekat. Saya rasa seronok dan sangat bersyukur ditemukan dengan ESP. Untuk "milk booster" gabungan ESP dan ALFALFA terbukti berkesan dan selamat. Bayi pun tidur dengan kenyang!
Terima Kasih ESP kerana dirimu begitu istimewa buatku ;-)
Sayang kamu selamanya ------ {@

Anak syurga keempat saya yang saya amalkan minum ESP.Alhamdulillah kulit anak kali ini lebih cerah berbanding tiga anak sebelumnya..rugi tau tak minum ESP!

Sebelum 90.2 kg Selepas 80kg




Different Themes
Nadia Hanim Menulis

Saya Nadia Hanim bt Mohamad pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 1095456. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts