Open top menu
Monday, July 7, 2014

Assalamualaikum....

Entry malam ni nak share & refresh balik kisah saya berdiet bermula awal tahun ini....Tipu kalau saya tak katakan memang peringkat permulaan nak mulakan diet agak sukar.Faktor sekeliling memang agak terganggu.....gangguan emosi....nak lawan nafsu makan.tapi PUSH FACTOR masa tu kuat nak kurangkan berat badan sebab nak bagi BADAN SIHAT dengan BERAT IDEAL.Selain tu apa saya buat....saya print idola saya...ehheheh nak tahu sapa....Kareena Kapoor...memang ari2 tengok pic dia sebagai motivasi kat saya nak kurus tau.!!!

Sebelum ni bukan tak pernah berdiet tapi berat tak kekal lama...naik semula mendadak..Diet YOYO orang kata....silapnya di situ saya tak pernah nak ambil tahu apa kandungan dalam ubat kurus yang saya ambil sebelum ni..asal dapat bantu turun berat dan kurangkan selera makan...jalan...mmg saya ambil jer....Lastly apa saya dapat....pening kepala..selera memang berkurang tapi kesan jangka masa panjang pada buah pinggang kelak...oh tidak!!! mujur saya sedar cepat..terus stop.!!

Alhamdulillah dipertemukan permulaan juga bagi saya kenal shaklee melalui set slim shaklee.....cuma cadangan penambahan untuk bulan puasa ialah performance drink....kasi hidrat balik air dalam tubuh setelah seharian berpuasa..

Anda mempunyai MASALAH BERAT BADAN????
Saya cadangkan anda untuk menggunakan set slim ramadhan....Konsultasi PERCUMA sepanjang proses menurunkan berat....InsyaAllah pengalaman saya turn berat 10kg dalam masa 1 bulan akan saya kongsikan terus dengan anda....

Berminat sila klik di sini
Different Themes
Nadia Hanim Menulis

Saya Nadia Hanim bt Mohamad pengedar sah SHAKLEE anda no. ID 1095456. Jom CANTIK dan SIHAT bersama Shaklee (Selamat Mesra Alam dan Berkesan) bukan hanya sekadar MENJUAL SUPPLEMENT SHAKLEE tetapi berkongsi ilmu mengenai KEBAIKAN SUPPLEMENT SEMULAJADI.

0 comments

Popular Posts